Ahad, 21 Oktober 2012

Mula ke era baru...

Tugasan Pertama YDP..hehehe..menyampaikan hadiah..
 Apa yang aku paparkan di sini bukanlah tujuan untuk riak atau takbur dengan apa yang aku peroleh dan kecapi kini.Hanya menjadi coretan manis dalam kehidupan aku ini.
Semakin aku nak melepaskan semua tugasan aku semakin banyak yang melantik aku pegang jawatan.Allahuakbar!semakin berat tugas dan tanggungjawab yang harus aku pikul.Aku bukannya nakkan jawatan..aku lakukan semua itu kerana ALLAH dan aku minat dengan apa yang aku lakukan.Takde "boss"maka aku "free"untuk lakukan..bila masa sahaja yang aku inginkan,aku akan buat.Kekadang aku akui,separuh jalan aje..bukan kerana aku MALAS,tapi kerana aku aje yang "beriya-iya"last-last aku pun terjebak men"slow"kan diri dalam apa jua situasi.
Kali ini,kepercayaan telah diberi kepada aku untuk mengepalai PIBG KAFA As-Syarif..perghh..lagi hebat.Jawatan berat dan tugasnya apatah lagi..beralih arah pula aku ke alam persekolahan.Pelbagai perkara yang aku kena fikirkan,bukan sahaja hal anak-anak aku,malah hal anak-anak orang lain yang dihantar ke situ.2 tahun tempoh aku..dalam tempoh itu aku kena perbaiki apa jua kelemahan serta kekeurangan yang ada.Ada 173 orang murid dan 8 guru di bawah tanggungjawab aku.Perghh..Aku harapkan agar semuanya dapat berikan kerjasama sepanjang aku terajui pimpinan ini.Amanah tuu..
Walau apa pun aku kena adil dalam hal pentadbiran ini,semua kena tahu..dan semua kena ambil tahu..dan aku akan buat cara aku..senantiasa ON-LINE mendengar permasalahan..kalau boleh settle kasi settle..
Apa pun ALHAMDULILLAH..aku terima..buruk atau baik..DOA KAN AKU...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...