Ahad, 14 Oktober 2012

Ancasa Resort Port Dickson,menggamit kenangan terindah

sebelum bertolak ke PD..singgah dulu pekena beryani gum..

Agak lama juga aku tak bawa keluarga bercuti..bukan sibuk mana pun diri aku ni..tapi  mungkin belum punyai REZEKI yang sebenarnya..jadi bila dah ada rezeki,alhamdulillah aku dapat juga tunaikan hasrat dan impian putera-puteri aku..tak jauh mana pun..hanya di Port Dickson aje..ehehehe
Percutian kali ini aku rasakan meriah sikit,sebab bukan keluarga aku aje yang pergi,ada 2 keluarga sepupu-sepapat aku juga turut serta(bayaran sendirian berhad yerr) riuh rendah dibuatnya..tapi apa-pun..thanks kepada yang open table malam tadi...
Pemandangan dari Tingkat 5 blok A bilik 501
Anak-anak buah bersama putera aku..ni waktu memilih..pilih apa? 
Tuuu dia..segarrrr
Sebelum pulang...layannnnnn


Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...