Selasa, 30 Oktober 2012

Lambaian Kaabah buat Ati dan keluarga

Secara peribadi aku lahirkan rasa syukur aku ke hadrat Ilahi kerna DIKAU makbulkan hajat Ati sekeluarga menjejakkan kaki ke kota suci Mekah pada tahun depan bagi mengerjakan ibadah umrah. Alhamdulillah. .
Hanya KAU sahaja yang tahu akan perasaan aku sebaik aku mendapat khabar ini.
Aku doakan yang terbaik buat Ati dan keluarga sepanjang berada di sana.. Aku doakan agar segala urusan dipermudahkan.. banyakkan kesabaran walau apa jua yang berlaku. Aku maafkan akan semua dosa lau sekeluarga.Jangan lupa ye doakan yang terbaik untuk aku dan keluarga ye. 







Hj Zawalajam Hj Mashod

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...