Isnin, 26 Disember 2011

Terpilih selaku Juara & Naib Juara..alhamdulillah






bagai nak gugur jantung aku sebaik sahaja nama aku diumumkan selaku penerima PENYELARAS PROGRAM BERWIBAWA keluarga Al-Bajuri bagi tahun 2011.Tempat PERTAMA dan tempat kedua milik aku..alhamdulillah..hanya itu sahaja yang mampu aku ucapkan.Aku tak sangka kerja dan idea aku mendapat perhatian pihak atasan..namun,secaara peribadi juga aku ucapkan jutaan terima kasih tidak terhingga kepada seluruh ajk khas yang aku lantik..tanpa mereka aku tak mungkin kecapi apa yang aku kecapi tahun ini.Tahun lepas dinobatkan selaku penerima anugerah Tokoh Al-Bajuri 2010,kali ini,aku dipilih lagi,cuma tajuk aje yang berbeza..
berkat solat dhuha...rezeki muncul secara tidak aku duga..alhamdulillah

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...