Sabtu, 24 Disember 2011

masa untuk kesibukan telah kembali





yeahh..alhamdulillah,masa yang dinanti-nantikan telah pun tiba..rata-rata dikalangan warga besar keluarga sebelah arwah abah sudah pasti tidak sabar untuk menantikan detik 25 disember 2011 ni..maklumlah setahun sekali dapat berjumpa dengan saudara mara..kiranya macam family day lah..hahhahaaha...seronok juga bila ada program camni,yang tak seronoknya bila ada bunyi-bunyi yang datang entah dari mana entah..itu tak betul,ini tak betul..
aku seperti biasa,low profile,buat kerja aku..tapi apa yang aku tau,aku buat kerja mesti nak yang terbaik,takyah bagi jawatan apa-apa,kerana aku suka dengan apa yang aku buat sekarang ni..
dan aku paling nyampah,bila ada yang nak tunjuk hero dalam apa jua kerja aku..senang kata,potong jalanlah..
23 disember,seperti biasa,aku akan datang bersama hero aku,sapa lagi kalau tak adam..aku dipertanggungjawab untuk ngajar silat..perghh..bayangkan nak ajar anak-anak buah yang takde basic.hehehe..berpeluh gak aku,terpaksalah cut and paste...tapi aku tabik,cepat benar mereka tangkap pembelajaran ni...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...