Selasa, 20 Disember 2011

PIZZA HUT BANTING-------hampeh




Malam ni memang aku "berhasrat:untuk bawa mak dan Tom's family ke salah sebuah restoran yang terkenal di serata dunia dan paling glamour di pekan Banting ni..dah lama gak tak bawa mereka makan..dari rumah punyalah hati aku ni bergembira pabila berkesempatan membawa mereka keluar makan..
Apa lagi,pas solat maghrib,kami pun bertolak..sampai,masih lengang..Orderlah aku..tak sampai 1/2 jam pesanan pun sampai..perghhh..baunya takleh tahan...maklumlah lapar..
Langit yang disangka cerah...rupanya tak cerah..ingatkan PANAS..rupanya alahai..aku boleh pegang pakai tangan..silap-silap AMNI pun boleh pegang..tu satu..
Minuman pulak...tak sampai..aku tanya kat staff,dia jawab.."Ada order ke?"..soalan yang menarik..AKU TUNJUK RESIT..dik...ni apa????..tu yang kedua..
sama jugak dengan makanan lain...
Sudahnya aku naik hangin 1 badan..
Manager bila aku panggil..BUAT BODOH je...takdelah nak minta maaf ke..nak apa ke..
Aku amat kesal..dan hari ni merupakan hari TERAKHIR AKU JEJAK KAKI KAT PIZZA HUT BANTING...
Masa bayar..satu lagi hal...argghhh..malas aku nak cakap malam ni.
Kepada Mak dan Tom's family...ampun dan maaf dipinta

Tiada ulasan:

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI