Ahad, 18 Disember 2011

Fiesta Komic dan Tom's Family

(Leader mesti dibaris hadapan..askar kat belakang)
sejak Tom's family balik ke semenanjung hari tu (13/12/2011) hinggalah HARI NI...barulah aku dapat bawa mereka keluar bersiar-siar "makan angin"..gara-gara kesihatan aku yang tak begitu bagus membuatkan aku terlantar..alhamdulillah..ada hikmah tu..
Walaupun badan baru nak ok..aku tolak tepi dahulu.apa-apa hal,aku MESTI dan WAJIB bawa mereka keluar juga pada hari ni..
destinasi pertama,lihat rumah abang dan kakak ipar aku di Nilai...Ceh!pakai PAPAGO tu nak ke sana..nasib baik TEPAT..
Pastu..ke KLCC...perghhh..puas berjalan..kat KLCC aku seperti biasa akan meninggalkan Tom's family ni dalam jangka masa tertentu..sementara aku pergilah duduk kat pondok-pondok yang berada disitu,kebetulan hari ni ada FIESTA KOMIC...maka ramailah "pelakon-pelakon"yang membanjiri dataran kat situ..leka gak tengoknya..kalaulah Adam ada..hehehehee...
Balik..apa lagi terus ke Angah Sate..pekena Mee Jawa dan soto....
Apa pun,Pak G minta maaf,trip kali ni amat singkat sekali...
(lunch dahulu)
(pekena SOTO jawa tuuu)

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...