Sabtu, 31 Disember 2011

pulang dahhhh...



Kejap benar masa berlalu..ermm,sedar atau tidak dah sampai masanya Tom's Family akan berangkat pulang ke Negeri di BAwah BAyu...
Bercerita pasal pulang ni..satu pengalaman yang tak akan dapat aku lupakan..geli pun ada..tension pun ada...sabarrrrr...hahhahaaa.maunya tak,flight mereka jam 8 malam,walhal aku masih lagi di pejabat hingga jam 5:30petang..sepatutnya waktu itu aku dah sampai kat umah dah..akan tetapi tak boleh buat apa-apa kerana pada ketika itulah nak loading barang-barang dan pada hari tu juga merupakan akhir tahun dan bulan..huhuhuhuu...member-member lain bercuti..huhuhuhu..
ok..sebaik sahaja selesai kerja,aku pun terus memecut ke KLIA,nak ikut jalan lama aku boleh agak SESAKKKKK punya...so aku ikutlah NKVE...perghhhh.lancar...nampak EXIT KLIA..tapi kat GPS takdelak suruh TURN LEFT..so..terus ajelah HINGGA KE JALAN DUTA..HAAA!!!aiyakkkk...entah ke mana tah dibawa aku ni..jam dah menunjukkan 6:15 petang..sempat atau tidak aku hanya mampu BERTAWAQKAL..takleh jadi ni,tukar daripada GARMIN kepada PAPAGO...perghhh...akhirnya 7:07 aku sampai dan sempat bertemu lagi..hahahahaha
Ok,Tom's family,maaf sekiranya kepulangan pada kali ini,AKTIVITI kurang memuaskan,atas faktor kesihatan,kesibukan dan masa yang amat terhad..Rasa terkilan juga..tapi apa pun tq kerana sudi jadi teman pendengar yang baik..

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...