Isnin, 23 Mei 2011

Ni belum jadi yb lagi ni..

Bukan mudah untuk menyelesaikan masalah "raknyat"di kawasan aku ni,adakala mendatangkan mudarat terhadap diri aku.yang pelik-pelik mereka nak.tak turut salah,diturutkan memang salah.bila tak turutkan,mulalah kata kita tak prihatin,tapi bila diturutkan,lain pulak jadinya.serba salah jadinya,nak luluskan permohonan mereka ini pun agak berat.tak jadi hal takpe,kalau jadi hal.sapa nak tanggung?dahtu program nak buat tak kena masa,cukup ke peralatan keselamatan mereka?si ayahnya ni pun satu,berapa lama dah tinggal dikawasan ni?adakala aku terpaksa ambil keputusan untuk.tidak meluluskan program ini,biarlah mereka memberontak sekarang asalkan semua selamat.bukanlah aku nak pohon perkara yang negatif berlaku,tapi prinsip aku,kebih baik aku ambik.risiko.awal dari risiko kemudian hari.

Sent from Samsung tablet

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...