Selasa, 24 Mei 2011

Maaf,terpaksa menduakanmu

Alhamdulillah,akhirnya dapat juga aku merasainya setelah beberapa tahun aku memendamkan hasrat untuk mendapatkannya,bukan tak sayang.sayang.banyak jasanya kepada aku serta keluarga.namun sejak akhir-akhir ni,sedikit-sedikit kau sakit,aku pun dah tak larat nak merawatnya lagi..'klinik" yang dipergi bukan calang-calang,mau ratusan juga.walaupun takde yang baharu,yang jedua pun jadilah,hasil titik peluh aku,nak gak aku rasainya.biarpun ada kala ada yang tak setuju.tapi sanpai bila aku nak turutkan katanya.aku kena gak buat keputusan sendiri.itu yang aku termampu dan terdaya.walaupun berat,namun aku terpaksa,bukan ada niat lain.nak tak nak,terpaksa atur strategi intuk memastikan agar semuanya berjalan dengan lancar.


Sent from Samsung tablet

1 ulasan:

S-a-B-r-I-n-A berkata...

G, tukar kereta baru ka?

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI