Ahad, 22 Mei 2011

ANUGERAH 2011




Syukur alhamdulillah,segala pujian bagi Mu tuhan pentadbir sekelian alam..anugerah ini merupakan anugerah bukan sahaja untuk diri aku sendiri,malah untuk seluruh jawatankuasa aku sepanjang tahun 2011 ini.sokongan dan dorongan yang diberikan adalah amat beerti dalam kehidupan serta pentadbiran aku selama 4 tahun ini..ianya 1 pencapaian yang amat membanggakan buat diri aku dan memberikan semangat untuk aku bekerja dan bekerja dengan lebih kuat lagi.biarpun aku akan melepaskan jawatan ini,untuk beri muka baru terajuinya dan mungkin aku akan ke peringkat seterusnya,aku harapkan agar pengganti aku akan lakukan lebih baik lagi dari apa yang aku lakukan...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...