Selasa, 23 November 2010

ubi ohhhh ubiiiii



kalau hujan,pekena ubi rebus atau cucur udang pun bestt gak..tapi nak buat agak malas...hehehee..apa kata pergi je kat kedai kawan aku kat taman seri ni..waktu malam,menu ni mesti ada..selain daripada nasi lemak..lokasinya,sebelah kedai motor..perhh siap promo lagi tu..ala..sapa lagi nak tolong bangsa sendiri kalau tidak kita..harga munasabah..

Tiada ulasan:

Suasana Hari Raya

Fuhh..lama betul tak memblog.Nasib baik ingat kata laluan.Kalau tak,jadi sejarah yang kekal abadi. Namun,blog aku ni tetap jadi tatapan un...