Selasa, 23 November 2010

hak AKU!


pada 16 november lalu,kira-kira sehari sebelum raya qurban,mak mertua aku telah menyuruh membeli tv..takdelah mahal benar..cukuplah untuk dia sorang tengok rancangan kegemaran dia..tup-tup semalam,isteriku beritahu,tv mak tak boleh on..oklah..pasal ada tempoh jaminan lagi..hari ni aku ambil cuti separuh hari,nak uruskan hal nilah..aku ke pasaraya e......e ni..soalan pertama dia."kotak ada ke bang?"apa punya ba....g le ditanya soalan camni..kalau dah beli barang,takkan nak simpan kotak tu lagi..aku pula tak bawa remote dia..dengan harapan tukar ajelah tv tu..ehhh tak..nak juga..bayangkanlah aku terpaksa patah balik,patah balik...
pada aku,tak kiralah barang tu mahal atau murah..yang penting HAK AKU SEBAGAI PEMBELI kenalah diutamakan..layanan staff kat situ AMAT TERUK,lebih-lebih lagi tentang urusan claim balik...you tak kenal i lagi...sekali i buat kecoh.....

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...