Ahad, 28 November 2010

MAHA 2010 ke Jemputan Kahwin


(jemputan malam tadi di kanchong darat)
(jemputan 1 hari ni di Kuala Selangor)
(pengantin LELAKI)
(jemputan 2 di Klang-ayah guru tengah buat show)
Sekarang ni berlangsungnya MAHA 2010,ramai gak yang ke sana..dengar khabar yang terbaik tahun ni..selepas hadir ke majlis-majlis jemputan bolehlah singgah ke MAHA ni..
bermulanya cuti sekolah.maka bermulalah kenduri kahwin sana sini.aku banyak juga terima undangan dalam masa 2 hari ni (27-28hb nov)..mana yang sempat aku pergi,aku pergi..mana yang tak sempat,aku pohon kemaafan banyak-banyak dan aku doakan agar majlis kalian diberkati dan dirahmati,Insya Allah...
thari semalam adalah 4 buah rumah..dan malam aku bawa mak ke kanchong darat..hari ni,sempat 2 rumah je.apa pun,makan tetap makan,tapi aku kawal makan aku..
(suka puteraku dapat "jajan")

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...