Isnin, 29 November 2010

opppsss...sorryyyyy


11:14am hari ni..terima call dari no +0374945xxx...rupa-rupanya dari pihak Astro..apake halnya..setelah dia kenalkan dirinya..mulalah masuk jarum..oooo nak suruh aku tambah channel..kakakakah...promosilah katanya..aduhai..aku dah cakap banyak kali,aku tak berminat..pasal channel yang ada punnnn aku tak khatam lagi...aku punya basic jer..janji aku boleh tengok berita dan tengok channel 106..udahlah...tak puas ati dengan jawapan aku....desak-desaknya lagi...sudahnya,aku terpaksa letakkan talipon..habis tu,dah tak paham bahasa..dah lah time ni hujung bulan,agak sibuk ditempat kerja..kepada encik astro,sorry yer..jangan desak orang..kira baguih lah aku bayar on-time tiap-tiap bulan,bukan 1 akaun tapi 3 akaun...

1 ulasan:

S-a-B-r-I-n-A berkata...

Biasalah tu G. Kite memang lah paham dia pun cari makan kan? Tapi kalau dah tak paham bahasa, memang laa kena macam tu.. Ina pun pernah buat gitu kat salah satu bank.. bukan local bank.. kiter dah sms, bila nak buat bayaran. Call lagi, bagitau kiter ada outstanding. Ina cakaplah, Ina dah tau, akan buat bayaran nanti (assuming, diaorang dah update dalam system bila ina reply sms diaorang). Tiba-tiba dia tanya ina, "bila ye puan nak buat bayaran?". Pap.. terus ina letak phone. The thing was, I always bertekak with this bank. Takkan laa takleh letak dalam remarks ke hape kan? Macam tu, respect lagi kat salah satu local bank, Ina cakap siap2, Ina takleh bayar loan kereta on the dot, which is every 26th, sebab gaji ina masuk 29/30. Paling lewat pun, tak lebih daripada 7hb. Now, dah tak call lagi dah.. dah lebih 3-4 thn tak call..

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...