Sabtu, 9 Januari 2010

dua generasi semasa di Tadika


Masih lagi cerita pasal "back to school"..memang tak dapat dinafikan,bahawa bila cerita pasal sekolah ni..mmmmm..makan tahun tak habis..maklumlah banyak kenangan yang manis juga pahit..Alhamdulillah,semalam anak aku genap 5 hari bersekolah..dan dengan bangganya dia memecahkan rekod menangis 4 daripada 5 hari..hahhahaaa..budak-budak...harap-harap minggu depan dah serasilah tu...belek-belek album lama..haaaa..dapatlah gambo aku..slimmmm wooo

3 ulasan:

Jijahh @ f.k berkata...

hahah tak tanya ke kat mak ..dedolu abg g sekolah nangesh ke tak?...

syatrah lak over xcited ... nakg sekolah .. nak g sekolah ..siap dia leh nyanyi abc .. 123 .. (bunyi lintang pukang laa) .. ada bunyi sesikit jerr ...

hj.zawal berkata...

uihhhhh...JIjah..mana ada nangis....dulu lelaki ni lah yang menjadi rebutan...dululah..hahahaha..fadhlah camne?nangis tak??citer lah sikit...

sur.aia2.ni berkata...

huhuhu...telinga...keturunan AB tuh...!!!

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI