Rabu, 6 Januari 2010

ingatkan ok...

Aduh...kelmarin ok...semalam kurang ok..hari ni lagi kurang ok....itulah ragam puteraku...semalam dan hari ni dia dah mula melalak pulak..Semalam isteri aku serta puteri aku terpaksa menemankan dia dari jam 8.00 pagi hinggalah 12.00 t/hari...heheeheee..Hari ni,kebetulan aku ada temujanji dengan doktor,aku hantarlah dia.Mula-mula dia ok aje..siap janji "adam tak nangis ayah"aku pun yakinlah,puas aku menabur janji-janji..dia ok ajee..hahahaha...tapi hujan turun gak..aku terpaksa tegaslah..aku tinggalkan aje...niat aku baik,aku nak dia belajar,nak dia pandai...tak salahkan...ni dah jam 9.10 pagi,aku masih lagi kat klinik,tunggu giliran...silap-silap sampai t/hari kot..hahaha...

3 ulasan:

S-a-B-r-I-n-A berkata...

takpe G.. tak salah tegas sekali sekala.. kalau terlampau lembut, pun susah juger, kalau terlampau tegas pun susah.. apa2 pun, kena bersederhana.. ini untuk peringatan sendiri juger ni.. ;)

jubaidah berkata...

Salam Haji.

kalau Hj nak tahu, setiap hari adalah hari peperangan antara aku dan ammar imran. Dari bangun pagi, sampailah ke perkara tidur malam. Ni gara2 persekolahan punya pasal. Tak pe. baru lagi. Adam, suhail, ammar dan yan dah pegi sekolah tau. Adam pun kena pegi juga..

Fadhlah berkata...

berderai juga akhirnya....takper,2-3 hari ok la tu...

1001 makna...

Foto-foto ini aku ambil sewaktu sambutan Hari Keluarga Al-Bajuri kali ke 41 pada 25 Disember 2014 yang lalu.. Entah kenapa aku suka ambil ga...