Khamis, 31 Disember 2009

Hampir Tiba...


Salam,tahun 2009 akan melabuhkan tirainya tak berapa lama lagi.bagi aku,tahun 2009 ini penuh bermkana dalam kehidupan aku,aku dinaikkan pangkat,aku dikurniakan seorang puteri,aku genap 10 tahun dalam syarikat tempat aku berkhidmat dan aku dapat menunaikan ibadah haji..semua ni berlaku pada tahun 2009.Tidak akan aku lupakan tahun ini...Mudah-mudahan tahun 2010 nanti akan juga memberi suatu pengalaman indah buat aku sekeluarga..
Selamat tahun baru juga khas buat seluruh follower aku yang 32 orang ni..tanpa sokongan anda,blog ini tidak bermakna..terima kasih dan semoga anda juga beroleh kebaikkan pada tahun 2010..InsyaAllah...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...