Sabtu, 26 September 2009

raya belum habis..jom raya

Hari ni ramai yang datang beraya ke rumah aku mahupun rumah emak.Maklumlah..rayakan sebulan..Lagipun,minggu ni juga merupakan minggu terakhir cuti,jadi peluang hari nilah digunakan sebaik mungkin untuk ziarah sanak-saudara.Bagi aku,aku masih belum lagi berkesempatan beraya ke rumah saudara..Manakan tidak,baru aje nak melangkah,tetamu dah berada di depan pintu.Namun aku sempat juga beraya ke rumah teman-teman.
Di rumah aku,sahabat baik aku dari Port Klang telah hadir bersama keluarga.Dah lama juga beliau tak datang ke rumah aku..Namun kunjungan beliau sekeluarga amat aku hargai..
(Shahrul serta keluarga ketika berada di rumah aku)

Kat rumah emak,pakcik dan makcik serta sepupu aku turut hadir.Atok aku pun ada..apa lagi,mak aku masak special..masak lemak tempoyak wooo...
(kenangan terindah,emak,atok atan dan makcik kamal)

(apa macam..handsome tak sepupu aku ni)
(atok saudara aku)
(ni kat rumah Bro Khairul,mini open house..daun kadok ada tak?)

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...