Ahad, 27 September 2009

hasil kelas malam aku..nilah hasilnya


Malam tadi hampir 3 jam gak aku belajar cara-cara nak buat gambar..(seperti di atas)..perh!!mula-mula susah gak..tapi..minat punya pasal..kira oklah tu..aku akan belajar terus belajar..tq cikgu paklah..

4 ulasan:

zai berkata...

Salam Zawal..

Dah semakin advance nampak ? siap dengan banner baru lagi..ok lepas ni jangan la lupa ajar kak zai plak yer..

d 4 dahlia berkata...

crop dgn photoshop yer..hehe..boleh improve lg..slamat maju jaya..asal rajin belajar..smua jd senang..

zawal berkata...

Salam Kak Zai,
Advance akak kata..huhuhhhu..baru belajarlah kak..bila dah pro nanti bolehlah ajarr akak,,

zawal berkata...

Salam d 4 Dahlia,
Terima kasih kerana sudi kunjung blog ni..mcm tau2 je saya crop guna photoshop...hahahahaa..saya akui kena belajar lebih lagi..jangan serik kunjungi blog ni..tq

1001 makna...

Foto-foto ini aku ambil sewaktu sambutan Hari Keluarga Al-Bajuri kali ke 41 pada 25 Disember 2014 yang lalu.. Entah kenapa aku suka ambil ga...