Sabtu, 26 September 2009

LCC banjir..


Syukur Alhamdulillah,akhirnya aku dapat juga membloging..setelah hampir 2 bulan aku tak dapat membuat sebarang posting dengan begitu sempurna..Hari ni,aku dah ada lappy aku sendiri,syukur. Hari ni edisi khas sempena kali pertama lappy aku dan secara kebetulan aku buat post khas untuk kakak aku sekeluarga yang kembali ke negeri bawah bayu,Sabah.Lokasi,terminal LCC.Semoga paparan ni dapat menjadi kenangan terindah buat beliau seisi keluarga...

(aiman,walaupun Pak G tak dapat terbang ke Sabah,topi tu pun jadilah ye..jaga elok-elok tau)

(peace...jaga diri bah..)

(pelukan dari seorang kakak kepada seorang adik)

(pelukan bermakna dari seorang nenek kepada cucunya)

(foto kenangan terindah dari puteraku dan sepupunya e-sya khas untuk Mak Ngah)

(juga dari isteri dan puteriku)

(ucapan khas dari ati: Salam kepada semua Paman-paman,makcik-makcik serta seluruh ahli keluarga yang mengenali diri ini sekeluarga.Selamat Hari Raya,Maaf zahir & Batin.Maaf kerana tidak sempat berkunjung ke rumah anda semua,kami kesuntukkan masa yang amat sangat.akhir kata salam sayang untuk semua..)



Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...