Rabu, 23 September 2009

hari raya kali ini..




salam semua,selamat hari raya juga aku ucapkan..maaf juga dah lama tak update blog..al-maklumlah,2 sebab utama,pertama nya sebab hari raya jadi sibuklah.dan yang paling UTAMA sebab dah takde pc...huhuhuhhuu..kenalah pergi CC ataupun pinjam PC kat opis kawan..namun suatu masa akan aku dapatkan juga pc..
Berbalik cerita pasal raya,kali ni raya pertama aku serta keluarga aku berada di Banting,selepas minta ampun dan maaf baru kami sekeluarga ke rumah mertua.Untuk pengetahuan,rumah mertua dan kakak-kakak iparku telah dinaiki air menjelang Syawal hari tu..jadi persediaan rayanya agak sederhana.Raya kedua-biasanya aku akan ke kampung atok aku di Kuala Selangor dan hari ketiga aku berada dirumah menanti kunjungan rakan-rakan.Dan semalam juga hari ni,aku dah mula kerja..balik..Apa nak buat..dah tugas..
ni ada sikit gambo yang sempat aku rakamkan..mana yang tak sempat..minta maaf ye..jangan kecik hati pulak..

Tiada ulasan:

1001 makna...

Foto-foto ini aku ambil sewaktu sambutan Hari Keluarga Al-Bajuri kali ke 41 pada 25 Disember 2014 yang lalu.. Entah kenapa aku suka ambil ga...