Khamis, 6 Ogos 2009

apa nak buat ni....

Salam..
mmmmmm..dah lama tak update blog ni..rasa rindu pun ada juga..namun walaupun tak update aku tetap bukanya setiap masa..
Entahlah..nak kata malas..tak juga..Cuma sejak kebelakangan ini mood takde aje.Biasalah..bila dinamakan manusia tu ada aje dugaan dan cabaran yang harus ditempuhi.Kekadang diri ini berada di atas dan ada kalanya tersungkur ke bawah.Namun..naik ke..turun ke..kehidupan ini harus aku teruskan.
Dugaan demi dugaan telah ku terima sejak kebelakangan ini.Boleh jadi "gila" jika aku terus memikirkannya..aku ambil keputusan agar tidak memikirkannya langsung..Aku hanya mampu berserah kepada Nya sahaja disamping berdoa agar apa yang aku lakukan akan mendapat perlindungan dari Nya.
Kawan,ada kala bila kita berada di atas..kitalah raja baginya..namun bila kita di bawah..langsung tak dipandangnya..Itulah lumrah kehidupan.Ada $$$$$ semua jadi..
Ada kala aku terfikir juga,sampai bila keadaan ini akan berakhir?Tiada titik noktahnya.Hari makin hari berlalu..Adakah benar apa yang aku lakukan?Atau sebagai cara untuk aku melepaskan dendam?Entahlah..
Disebabkan itu juga aku lebih rela menyepikan diri..namun aku percaya pasti suatu hari aku akan bangkit dan segala dugaan dan cabaran ini BERJAYA ku hadapinya.

Tiada ulasan:

1001 makna...

Foto-foto ini aku ambil sewaktu sambutan Hari Keluarga Al-Bajuri kali ke 41 pada 25 Disember 2014 yang lalu.. Entah kenapa aku suka ambil ga...