Khamis, 3 Ogos 2023

Jangan Susahkan Orang

 


Hidup aku ini simple aje.. Orang buat baik aku akan balas baik. 

Tak perlulah nak janji bagai kalau tahu tak boleh nak tunai janji. Aku bagi peluang pun dikhianati. Aku cari kepercayaan bro..Bukan cari dosa,sebab dosa aku pun dah banyak,tak tertanggung. Belum dapat,janji bagai nak rak,aku tak paksa,tapi ko yang cakap dan janji. Sudah-sudahlah nak bermewah bagai.Aku pun pernah susah.Tapi apa yang aku ada sekarang ALHAMDULILLAH aku usaha sendiri dan yang penting aku dapatkan kepercayaan dari orang-orang yang percaya kat aku.

Aku bukan manusia yang TAGIH,ye sebulan dua aku tagih,tapi masuk bulan ketiga,maaflah,aku taknak tagih dah...

Kita bukan selalu senang..dan kita bukan selalu susah.

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...