Rabu, 2 Ogos 2023

1 kenangan yang Mahal

Tiada apa yang bernilai selain terima penghargaan sebegini.Sekeping kertas namun besar maknanya bagi aku. Hari ni,tanggal 2 Ogos 2023,seorang lagi anak jagaan dikeluarkan oleh keluarga kerana sudah berkemampuan.Syukur,anak ini dapat bersama keluarganya semula dan jalani kehidupan sama seperti anak-anak yang lain.

Bohonglah kalau aku kata aku tak sedih,walaupun bukan dari darah daging aku sendiri,namun anak-anak yang diterima masuk ke RARJ sudah pasti aku akan anggap mereka sebagai anak sendiri. Tanggungjawab aku berat. Amanah dibahu aku adakala tak tertanggung untuk dipikul,namun demi masa depan anak-anak ini,aku kena kuat.

Terima kasih Syasya,kerana beri kami peluang dan ruang cari pahala.Maafkan kami atas kelemahan kami.

Team aku sedaya upaya berikan khidmat yang terbaik. 

 

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...