Rabu, 2 Januari 2013

Anak-anak ku dah besar

GELAGAT PUTERA-PUTERI AKU
Setiap awal tahun pastinya para ibu dan bapa menjadi sibuk..ada yang ambik cuti..termasuklah aku..bukan apa..nak uruskan hal anak.hehe..anak tak sibuk..ibu dan bapa yang over..termasuk aku jugak.
Namun..memang tak dinafikan..ianya telah menjadi lumrah dalam kehidupan kita ini..dah ada anak..tentulah faham akan situasi ini.
Dan buat julung kalinya..aku terpaksa turun padang..menjenguk permasalahan disekolah..ragam ibu dan bapa..perghh..agak busy jugak hari ni..
Namun..ianya tak jadi halangan buat aku untuk menjalankan tugas sebagai ayah kepada anak aku.Adam dah darjah 2..Amni
.hehe..tadika tu..
Apa yang aku harapkan..agar mereka menjadi pandai..lebih pandai daripada aku..duit..insyaAllah aku boleh usahakan demi mereka..kerana..mereka anak aku!



HJ.ZAWALAJAM B.HJ.MASHOD
(0102318581)

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...