Jumaat, 23 Mac 2012

Penghargaan PDRM

 
hampir 7 tahun aku dan rakan-rakan aku berkecimpung dalam dunia rondaan sukarela ini,pelbagai pahit manis telah aku serta rakan-rakan lalui,manisnya bila dapat bantu pihak berkuasa dalam segala hal.pahitnya..sukar untuk diluahkan..namun itulah hakikat yang perlu aku dan rakan-rakan lalui.aku "terjebak"ke dalam dunia ini,pabila ada satu peristiwa yang takkan aku lupakan sepanjang hayat aku,berbekalkan dari situ aku mula menyampah dengan penjenayah serta tukang fitnah..

Namun,hari ni,pengorbanan aku dan rakan-rakan dihargai pabila mendapat surat jemputan ini...terima kasih semua rakan-rakan dan keluarga...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...