Ahad, 1 Januari 2012

amarah di tahun 2012


tanggal 1 Januari 2012..tahun baharu sudah..nam,a aje tahun baharu,namun sikap masih lama.aku pun tak faham kenapa dan mengapa sikap tu masih ada.agaknya mungkin dah lama kot aku bersabar hingga tak tertahan lagi kepala aku untuk menyimpan kesabaran aku tu..mau tak mau terkenalah kat hamba Allah ni..bukan aku sengaja hendak meninggikan suara terhadapnya,akan tetapi,bila perkara yang disoal agak lain macam aje bunyi,maka maaflah aku tertinggi.
apa salah aku?aku pun tak tahulah..tapi tak mengapalah,aku faham akan situasi ini dan aku akan cuba perbaiki kelemahan diri ini serta kawal amarah aku ini...

Tiada ulasan:

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI