Selasa, 19 April 2011

Maxis part II(melampau)

Makin lama makin menjadi syarikat telekomunikasi ni..2 bulan aku tanggung..dari 600 bulan lalu,bulan ni pun sama gak..amboiii..melampaunya mereka ni..maka,aku nekad untuk call centrenya..perhh..boleh dia jawab.."Encik dah guna internet MELEBIHI had"..aku anginnnn!mana mungkin! Aku ambik pakej unlimited!aku ulang unlimited!maknanya,tanpa had!suka hati akulah nak pakai/download apa-apa yang aku suka,maka korang pulak suka-suka caj aku ye..nak kaya pun janganlah macam ni..aku tukar plan aku dari syarikat biru ke syarikat hijau sebab liputan kau meluas bukannya sebab caj kau.apa!ingat gaji aku 100% nak bagi kauuuuu aje..namun hari ni,aku juga yang call tanya status,الحمدلله ,aku dapat tau kes aku ni berjaya..yang tak berjayanya orang yang incharge kes aku ni cuti..aduuuhhh!
Sent by hj.zawal from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...