Khamis, 21 April 2011

Lebih hebat dari biasa

aku dah lakukan apa yang terbaik dan aku nakkan yang terbaik..namun hasil awalnya sedikit mengecewakan aku..salah aku kah?ye,aku akui kesilapan aku dalam aspek ini..aku akan cuba perbaiki segala kekurangan ini..agar suatu hari nanti dia akan jadi insan yang berguna kepada agama,bangsa dan negara..aku tak mau dia jadi seperti aku..aku mahu dia LEBIH hebat dari aku..
marah bukan tanda benci,denda bukan tanda dendam..namun segala yang aku lakukan adalah semata-mata memberi pengajaran yang berguna buat dirinya,melentur buluh biarlah dari rebungnya...
walau apa pun..aku yakin akan kebolehan dia..dia bijak..cuma tak mahu tonjolkan kepada aku..saban hari aku berdoa dan terus berdoa...mudah-mudahan dia menjadi apa yang aku harapkan...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...