Rabu, 9 Mac 2011

Hujan pasti berhenti jua...

Aku perlukan satu keajaiban yang luar biasa pada waktu ini..adakah ianya akan berlaku.aku hanya mampu berdoa agar ianya menjadi kenyataan dan dimakbulkan Allah swt.sekiranya ia menjadi kenyataan,ianya merupakan satu nikmat bagi diri aku,bagaikan diberi peluang untuk hidup semula..aku percaya jika Allah berkata "kun fa ya kun"maka jadi,jadilah ia..kesilapan masa lampau tidak akan aku ulangi.itu janji aku sekiranya apa yang aku hajati ini tercapai..masa berlalu dengan pantasnya..namun aku masih menanti..menanti dan terus menanti..dan aku yakin penantian aku ini akan berakhir dengan khabar yang menggembirakan..bukan untuk aku,malah untuk keluarga aku juga.pada masa ini juga,boleh dikatakan aku berada dalam kebinggungan memikirkannya..Ya Allah,aku berserah kepada Mu,sesungguhnya,penolong aku adalah Allah,tiada Tuhan yang berhak aku sembah melainkan Engkau..hanya kepada Mu aku memohon..perkenankan permohonan aku!aminnnnn
Sent by hj.zawal from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...