Ahad, 7 November 2010

kembali ber A-K-S-I....




Syukur alhamdulillah,aku berpuas hati dengan peersembahan yang telah ditunjukkan oleh anak-anak didik aku sewaktu persembahan silat pengantin pada hari ini. Bukan nak berbangga dengan kejayaan ini,sekadar berkongsi ilmu dengan mereka,ternyata mereka dah boleh diketengahkan.terima kasih kepada tuan rumah kerana mengundang team aku,selaku "big-boss"aku ucapkan terima kasih kepada semua anak didik aku..aku suka nasihatkan mereka bahawa kita bukan sahaja bersilat,malah lebih dari itu..promo sikit...jika ada yang berhasrat untuk ambil team aku ni,bolehlah hubungi aku yer,tapi seperkara lagi,aku ambil "payment" dulu..camera-man pun ada juga..

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...