Selasa, 9 November 2010

API,BAHAN KIMIA dan DARAH....

(pasukan penyelamat dari CCM Chemicals)

menuntut ilmu..itulah yang aku buat pada hari ni..berhempas pulas untuk memastikan team aku raih kejayaan..namun..tak tau mana silapnya...tapi sekurang-kurangnya aku dapat belajar sesuatu..aku dapat belajar cara-cara kendalikan tumpahan bahan kimia,padam api dan paling penting dapat pelajari erti muafakat serta semangat setiakawan yang sebenar..adatlah..menang atau kalah..
(menanti)
(tuuu dia..dah nak mula dahhh)
(helpppppppp!!!!!)
(tanda tanya????)
dan buat julung kalinya,aku memberanikan diri untuk menderma darah..ooo..baru aku tau darah aku jenis B..hehehe..siap wife aku sound dalam FB tuuu..takut darah kata kat aku..heheheh..
(cek BP dulu..kata doktor..BP alhamdulillah)
(alhamdulillah..dah dapat SIJIL)
(ooo..camni dia cucuk)
(aduuuuiiiii..hehehehe..kasi takut sama member kat luar)
(Hj.Hamid aka Pak Andak..sempat lagi tu kami bergurau)

5 ulasan:

S-a-B-r-I-n-A berkata...

hehehe.. sama laa kiter G, darah jenis B. Ina pun tak pernah derma lagi. Tapi doc kata, darah jenis B ni, tak perlu selalu derma. Tapi kalau macam G dah pernah derma, in case kalau perlu darah B, baru diaorang call G utk derma sekali lagi. hehehe.. baby ilyas pun B juger..

belacan berkata...

wah, koman2 kena 2 beg darah penuh nie.. mana leh satu beg.. tgk saiz badan laaa.. muahahhaaaaaaa

Unknown berkata...

sabrina:Oh ye ker sama..agaknya pasal sebaya kot..hehehehe..Kenapa darah jenis B tak perlu derma banyak kali????Best gak..sesekali derma darah nii

Unknown berkata...

Salam Ya Hajj..alhamdulillah..akhirnya bersua lagi ye..walaupun dalam blog..ingat nak derma 10 beg,tapi doktor marah..hehehehe

S-a-B-r-I-n-A berkata...

G, doc kata, darah jenis B ni tak seramai O.. jadi kalau diperlukan saja, dia akan panggil utk derma

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...