Rabu, 13 Oktober 2010


sabtu lalu,sedang aku bersarapan dengan keluarga disalah satu tempat yang popular dipekan banting ni,aku tertarik dengan satu peristiwa..tak lucu pun,namun ianya memberikan seribu pengertian dan pengajaran buat aku.
sedang aku menikmati nasi lemak..kelihatan seorang lelaki berbangsa cina datang ke salah sebuah meja (foto di atas) sambil memainkan alat muzik tradisional cina.nak kata faham,aku pun tak faham,tapi cukup menghiburkan setiap orang di situ,ada yang memberikan duit dan ada juga yang buat tak tahu aje..
apa yang dapat aku pelajari disini,rezeki ada dimana-mana sahaja,asalkan dilakukan dengan cara yang HALAL,maka adalah rezeki...

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...