Selasa, 5 Oktober 2010

rezeki syawal



(anak-anak asnaf sedang menaiki bas)
alhamdulillah..catatan 5 oktober 2010
hari ni off kerja,bawa bonda ke pasar beli keperluan barang mentah unuk dibawa ke pejabat esok,ada department meeting dan majlis hari raya,so,seperti biasa,aku telah diarahkan(ceh!aku yang mengarahkan diri aku)untuk bawa nasi minyak..menu wajib setiap tahun..hehehe.
(2 troli tu....)
lagipun hari ni aku kena uruskan hal anak-anak asnaf ni..Alhamdulillah..rezeki mereka luas.Hari ni mereka menerima jemputan dari Jaksa Pendamai Selangor.Tuanku Sultan telah berkenan menyampaikan sumbangan hari raya kepada mereka.sorot kembali tentang program ni,kira-kira 2 minggu lalu aku telah mendapat panggilan telefon dari Pengerusi jaksa Pendamai Kuala Langat yang menyatakan bahawa Tuanku hendak sampaikan sumbangan aidlfitri,khabar gembira ni,aku telah panjangkan kepada pihak pentadbiran serta anak-anak.Mengalir juga air mata aku,melihat reaksi kegembiraan mereka,yelah,selama ini mereka hanya dapat menatap wajah Tuanku di tv dan akhbar..tup-tup kali ni secara LIVE..alhamdulillah..dan hari ni impian mereka tercapai..alhamdulillah..

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...