Selasa, 5 Oktober 2010

haaa...ni baru pahammmm


aku mewakili penduduk kat kawasan kediaman aku ni benar-benar marah dengan apa yang berlaku semalam..ada yang tersangkut hampir 5 jam dalam kenderaan masing-masing,lewat ke tempat kerja malah ada yang bersalin dalam ambulan..benar MALANG TIDAK BERBAU..tapi ianya boleh dielakkan sekiranya pihak-pihak yang berkenaan mengambil kira segala aspek,kepada tokey-tokey lori yang bawa bukan sahaja besi buruk malah apa jualah jenis barang,pastikanlah tak bawa muatan yang berlebihan dan elakkanlah lalu kat area sini pada waktu puncak.janganlah sibuk nak cari keuntungan hingga menyebabkan orang lain mengalami kerugian.salah siapa jika berlaku kemalangan?jika berlaku kematian?driver?syarikat?seperkara lagi,simpang nak masuk ke taman ni,perhhh..susah sekali nak keluar masuk..ibarat jika keluar pun kena,masuk pun kena..sampai bila!kemalangan usah kiralah,dah banyak dah berlaku..dah elok2 pasang lampu isyarat dulu,korang bising..jem lah itulah..inilah..mana penting?jem atau nyawa?

2 ulasan:

S-a-B-r-I-n-A berkata...

haaa... terdengar laporan trafik kat sinar.. bila dia kata ada kesesakan kat KUALA LANGAT... dok pk area mana la yg sesak tu.. rupa2nya atas jambatan tu ye..

raya berkata...

hihihi... kelaka..sumer staff pejabat tanah yg nek kete dari area banting sampai opis pukul 10am! best kan...!!! lagi best yg terus amek EL!

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI