Sabtu, 25 September 2010

hj mubin

(bas yang telah disewa khas)
syukur alhamdulilah,aku telah tunaikan hasrat abg intan dan kak hanim sekeluarga,dimana mereka berhajat benar untuk membawa anak-anak dari rumah amal asnaf al-barakh ke kediaman mereka di Klang Gate pada hari ini.tempahan bas telah lama aku buat,kira-kira 3 bulan yang lalu,dimana sewa bas ini telah ditaja penuh oleh pasangan ini..alhamdulillah..rezeki anak-anak.
bertolak dari telok datok,seawal jam 8.30 pagi..aku serta keluarga naik kereta,kerana selepas majlis ni,kena bawa mak ke FRIM hadiri majlis persandingan saudara.
perjalanan amat lancar sekali,alhamdulillah..
kepada tuan rumah,terima kasih daun keladi..ada rezeki jemputlah lagi..
(rezeki anak-anak)
(sedapnya)
(puteraku menantikan kambingggg)
(sapa ni)

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...