Ahad, 5 September 2010

dari seorang adik....


aku telah diperintahkan untuk tidak menerbitkan gambar ini,baik diblog mahupun dilaman FB.aku bukan engkar,tapi naluri seorang lelaki yang bergelar adik,sungguh tak tertahan lihat penderitaan dan ujian yang diterima oleh kakaknya...apa kan daya aku hanya mampu berdoa agar semuanya kembali pulih seperti sediakala.dan tahun ni merupakan tahun pertama Syawal tanpa kepulangan kakak aku sekeluarga..maaf aku terpaksa publish gambar ini...bukan ada sebarang niat,aku cuma perlukan doa dari rakan-rakan aku untuk kakak aku sahaja....
Kepada abang,adik,saudara-mara serta rakan-rakan ku dilaman blog mahupun dilaman FB,sempena bulan Ramadhan ini aku pohonkan kerjasama kalian untuk bersama-sama berdoa agar kakak aku serta keluarganya dilindungi dari sebarang musibah serta ditetapkan iman bagi mengharungi hari-hari mendatang.

1 ulasan:

Has_mimi berkata...

sama2 kita brdoa. AMIN

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...