Khamis, 15 Julai 2010


mmm..2 hari yang cukup tenang dan sibuk..telah berlalu dengan pantasnya..sibuk dengan tugasan lazim,sibuk dengan tugasan tambahan,sibuk dengan tugasan sukarela.namun aku seronok lakukannya,tanpa gangguan sesiapa.janji kerja aku siap dan sasaran telah aku letakkan disetiap apa yang aku nak lakukan.tapi kadangkala ada orang nampak seolah aku takde kerja yang hendak dibuat,walhal orang tak tau,aku dah selesaikan awal-awal lagi..baru boleh nak buat apa aje..mulut manusia mana boleh tutup,selagi mata tak pejam..hari ni,rakan-rakan dari bahagian lain datang ke tempat aku,ada yang kira stok dan ada yang bertanya khabar dan ada yang cerita kisah aku dulu..ternyata mereka menyokong aku..apa pun aku harus pandang ke depan dan ke depan..

Tiada ulasan:

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI