Jumaat, 16 Julai 2010

16 Julai 2010..


Hari ni agak busy sangat..cepat benar masa berlalu,sedar tak sedar dah hari Jumaat.Alhamdulillah,aku masih bernyawa dan diberi kesihatan yang amat baik.Seawal pagi,dugaan lalulintas telah menguji kesabaran aku..dan seperti yang dijangka aku lewat lagi masuk ke dalam pejabat..hahaha..apa nak buat..Seharian bertugas hari ni,dugaan serta kewibawaan aku diuji lagi,manakan tidak,lori yang mengangkut bahan kimia (hydrogen)buat hal.adehh..aspek keselamatan langsung tidak diambil kira,terpaksa buat aduan kepada pihak atasan.nak buat camne,dah tanggungjawab aku,kenalah profesional dalam kerja,salah tetap salah..
Petang,aku berkesempatan meraikan hari lahir anak buah aku..sorry hanya kek je.anyway HAPPY BIRTHDAY aku ucapkan..
Malam nak rehat..esok 17 Julai ada program..full day..

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...