Ahad, 11 Julai 2010

Hi Tea di One Utama Hotel

(Ayah,Ibu dan adik amat berbangga dengan abang)
Program aku pada 10hb Julai 2010,bawa family ke 1 Utama,hadiri majlis yang dianjurkan oleh pihak syarikat.Makan dan makan..hahahaha..kat situ Arif Afif yang minat mewarna pada ketika ini telah mengambil bahagian dalam pertandingan mewarna.menang atau kalah tu soal kedua,yang utama aku nak dia BERANI.Alhamdulillah dia berjaya .Walaupun dapat kedudukan yang ke 12 dari 20 peserta namun bila dia menerima hadiah aku nampak wajahnya ceria,aku bangga dengan puteraku.
(persediaan sebelum pertandingan dimulakan)
(pertandingan dimulakan)
(keluargaku)

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...