Khamis, 1 Julai 2010

(adam dihadapan banner)

memang aku cuti sakit hari ni,namun dalam cuti sempat jugak aku bawa adam ke sijangkang petang tadi,bagi menyaksikan dengan lebih dekat lagi wajah PM dan mengetahui serba-sedikit bagaimana kapal laut dibuat.walaupun pada awalnya hujan turun,namun ianya tak sedikit pun mematahkan semangat aku untuk ajar adam tentang dunia luar,al-maklumlah,bukan senang nak masuk kawasan NGV Tech ni..jika takde acara tak dapatlah masuk..ada peluang..apa lagi..sekurang-kurangnya adam tau camne sesebuah kapal tu dibuat..
(PM)

Tiada ulasan:

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI