Rabu, 30 Jun 2010

akhirnya..hari ni punya kisah

(masih bertugas lagi)
akhirnya..perhh..memang hebat aku kena serang awal pagi tadi,betul kata sahabat aku Baharudin,sakit mengalahkan orang nak bersalin..ahh!tak kiralah,sapa yang dah alaminya pasti tau azab nya..ni baru azab dunia..
Pagi seperti biasa,buat rutin harian aku,tapi hari ni,ada tugas khas,kena pastikan garisan keselamatan telah disiapkan sebelum minggu depan..haaa,,masa nilah sakit gigi aku menyerang..kelam-kabut dibuatnya,bayangkan 4 biji ubat sakit gigi aku telan,namun...makin parah..sudahnya jam 11.00 pagi aku minta Baharudin hantar ke klinik atau farmasi..mula-mula singgah farmasi,belilah ubat..tapi aku terfikir,alang-alang dah sampai..cabut jer lah..mak aiii..cabut tak sakit..masa cucuk jarum tu yang buat aku agak kurang selesa..
MC 2 hari akibat pembedahan tadi..laaa..mati-mati aku ingat lama,tak sampai 5 minit..dah siap..
(sempat lagi tu menjawab panggilan)
(ni nak KEBAS dah ni..)

Tiada ulasan:

1001 makna...

Foto-foto ini aku ambil sewaktu sambutan Hari Keluarga Al-Bajuri kali ke 41 pada 25 Disember 2014 yang lalu.. Entah kenapa aku suka ambil ga...