Isnin, 7 Jun 2010

cuti...

(kenangan terindah)

alhamdulillah...07 jun 2010,sampai gak hajat aku untuk bawa mak serta keluarga aku untuk bersiar-siar sempena cuti sekolah ni.Walaupun hari ni aku kerja,namun dalam pukul 10.00 pagi tadi aku ambil keputusan ambil cuti separuh hari,jika tak hari ni aku bawa mereka bersiar-siar,entah bila lagi.
Bertolak dari banting tadi jam 2 petang..seronok betul puteraku,arif afif..macam tak percaya je plan yang aku buat hari ni..tapi tu semua tak penting,yang mustahak mak serta keluarga ku happy hari ni..
(Zoo Negara..ni lah tempatnya..cuti-cuti Malaysia)
(sukanya abang..siap pegang belalai gajah tu)
(berlatar belakangkan Zirafah)
(emak dan cucu-cucunya)
(santai )

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...