Selasa, 25 Mei 2010

negeri di bawah bayu dan Tom's Cafe..

(kebanggan keluarga Hj.Mashod Hjh Mariamah..)

Jumaat 21 Mei,emak telah diterbangkan ke Sabah bersama Ju,Umar serta putera-putera mereka.Tentulah keluarga di Sabah seronok dengan kehadiran emak dan rombongannya..Mesti bersih rumah..betul tak kakak ku..hahahaha.
walaupun masa percutian emak dan ju sekeluarga di Sabah agak singkat,namun aku rasa mereka semua puas berjalan-jalan..dan yang lebih utama sekali emak serta Ju sekeluarga merupakan ahli keluarga yang pertama dapat ke Tom's Cafe..alhamdulillah..
nak tunggu aku dan keluarga,Insya Allah ada rezki lebih akan sampai juga ke sana..

(perhh..Wan masak yerr..patut senyum jer Aiman)

(macam frust je Aiman tengok Ammar makan DuRiAn)


(wah..sarapan yang menyelerakan..senyum je Ati)

(KENANGAN TERINDAH DI TOM's CAFE)
(terpancar jelas diraut wajah Umar tanda kekenyangan..alhamdulillah)
(emak,ju dan umar sewaktu di Tom's cafe)

(emak bersama cucu-cucunya)
Ucapan dari Tom Malawati:-
"Kepada emak,ju,umar,ammar dan imran,saya sekeluarga mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kerana sudi melawat ke teratak kami yang tak seberapa ini,bagi pihak As dan keluarga,saya pohon kemaafan andaikata sepanjang kalian berada di sini,layanan kurang memuaskan hati,namun percayalah kami telah buat yang terbaik untuk kalian semua..Terima kasih juga sudi singgah ke Tom's cafe,insya Allah,berkat doa dan kehadiran kalian sedikit sebanyak akan memberikan saya kekuatan untuk mengharungi dunia perniagaan yang amat mencabar ini,akhirkata JANGAN serik ye..adik-beradik yang lain..saya dan keluarga menanti kehadiran anda semua dengan tapak tangan terbuka,salam sayang buat semua"

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...