Rabu, 23 Disember 2009

perjalanan ku- makkah(07)


sambungan kisah perjalanan aku..kat Kota Mekah ni kita kena CEKAL kan semangat.setiap hari lepas solat aku akan berdoa agar diberikan kesabaran yang amat tinggi sekali,al-maklumlah aku ni kekadang panas baran tu boleh tahan gak tahapnya.hahahaha...apa pun bergantung ,kepada niat kita,pohon yang baik,maka baiklah jadinya..
Awas!selangkah kita berjalan mencari keredaan Allah,akan dihalang dengan pelbagai ujian,godaan,gangguan dan tentangan.Hanya keikhlasan sahaja yang mampu menempuhinya..

(pemandangan Masjidilharam pada waktu malam,indah kan,Masya Allah)
(ni pula,foto sewaktu Jutawan arab sedang memberikan sedekah,berupa buku doa)
(pemandangan dari tingkat 7,hotel aku)
(sesekali teringin gak...)
(bersama teman dari Pakistan)
(sewaktu hampir waktu Zohor,umat Islam sedang tawaf)
(sewaktu hari Jumaat,pihak keselamatan terpaksa dipanggil bagi mengawasi jemaah)

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...