Sabtu, 12 September 2009

jom kacau dodol






mmm..hari ni aku nak balik buka puasa kat rumah mak mertua aku..dah lama rasanya tak buka puasa kat sana..lagi pun hari ni aku dah pakat nak kacau dodol dengan ipar aku..perhhh letih woooo..dari jam 2 petang hinggalah jam 8.47 malam..barulah siap..bayangkanlah 2 orang punya kerja..hahahaa..tapi,oklah puas hati..dodol siap.cantikk..nak rasa,jemputlah..

6 ulasan:

adda berkata...

wah meriahnye

jubaidah berkata...

dodol, dodol jugak. tapi raya nanti, nasi lemak mesti ada

achon berkata...

Dah hari isnin tangan Pak Long masih lenguh dan sendi-sendi macam nak tercabut sebab 1st. time kacau dodol kat depan rumah malam minggu lepas. Tidor malam macam tangan ni tak ada kat badan!! Syok ada bengangpun ada!!! Masa Pengerusi cadang nak buat semua angkat tangan setuju tapi bila time kacau semua angkat kaki... Banyak pengarah dari pelakon! Nasib baik dodol tu siap cantik dan masa tu banyak pulak tangan yang menadah bekas untuk dibawa pulang... Apa punya manusia......

zawal berkata...

adda,Pagi!
Memang meriah adda,lebih2 lagi anak yg kacau..hehehe!

zawal berkata...

jubaidah,
Nasi lemak,itu semestinya..jgn risau musti ada punya

zawal berkata...

achon..
Itulah dinamakan kacau dodol.mula2 senang,time dah likat tu.perh!tuhan je yg tahu..masa siap,mmg gitulah,ramai yg menadah.hahaha!

1001 makna...

Foto-foto ini aku ambil sewaktu sambutan Hari Keluarga Al-Bajuri kali ke 41 pada 25 Disember 2014 yang lalu.. Entah kenapa aku suka ambil ga...