Sabtu, 11 Julai 2009

Perguruan Seni Silat Kunta


Lama benar aku tak dengar khabar berita sahabat-sahabat aku ni.Bila aku kemas balik fail/album lama.aku terjumpa dengan sekeping gambar ni..Sebelah aku,namanya Mohd Noor Bin Jaafar,apa yang aku tahu beliau bertugas di Maybank..Maybank mana ye...Sebelah Mohd Noor tu namanya Khairul Yusri B. Yazid,dulu di karangkraf,tapi sekarang ni entahlah..dan sebelah Khairul Yusri,namanya Azwan bin Ariffin,bapanya polis Banting..kini tak silap aku bapanya ada membeli rumah di Olak Lempit..namun aku masih gagal mencari mereka ini.Ada 2 orang lagi jurulatih,tak masuk dalam  gambar ni kerana mereka tu junior lagi..so tak boleh geng..hahahaha..Kamaredza Mizan,3-4 tahun lalu aku tahu dia di Tabung Haji Cawangan Tanjung Karang,tapi sekarang aku tak tahu dan sorang lagi kami panggil dia "Bujal" pun lesap gak..

So,kepada teman-teman/ahli-ahli Perguruan Seni Silat Kunta Malaysia,aku masih memburu kalian...dah lama benar kita tak berjumpa..Senang-senang call lah aku....Wassalam

2 ulasan:

Fadhlah berkata...

no pon berapa bang?

zawal berkata...

ala...takyah no pon..masuk je kat c-box tu....

1001 makna...

Foto-foto ini aku ambil sewaktu sambutan Hari Keluarga Al-Bajuri kali ke 41 pada 25 Disember 2014 yang lalu.. Entah kenapa aku suka ambil ga...