Isnin, 6 Julai 2009

Kejohanan Bowling Amal SK Padang Jawa

Semalam bertempat di Ole-Ole Super Bowl,Shah Alam aku bersama rakan telah menyertai Kejohanan ini.Kami namakan pasukan kami dengan nama "CCM CHEMICALS PORT KLANG".Selain aku,Shahrul Fitri dan Norsafiza juga turut serta.Tujuan kami menyertai bukan sahaja nak bersukan,malah kepada aktiviti amal.Ramai juga penyertaan yang diterima.Adalah dalam 14 pasukan,dimana setiap pasukan mempunyai 3 orang pemain.Walaupun aku kurang sihat sejak akhir-akhir ini,namun aku gagahkan juga..yang kat rumah pula menunggu masa aje nak melahirkan zuriat kami..Namun aku tawakal saja..Upacara perasmian penutup disempurnakan oleh Yang Amat Dihormati.Tan Sri dato'Seri (Dr) Hj.Abu Hassan b. Hj. Omar.Secara keseluruhannya,kami dapatlah tempat ke-5 berkumpulan.Alhamdulillah...Dan untuk rekodnya hari ini,aku MC..sambung demam balik....Apa pun tahniah dan terima kasih aku serta rakan ucapkan kepada pihak PIBG SK Padang Jawa yang telah mengundang kami untuk turut serta,mudah-mudahan dana yang dikumpul dapat memberi manfaat kepada setiap pelajar..

(sebahagian dari pemain-pemain yang sedang menanti bermulanya Kejohanan)

(pemain terbaik Kejohanan: Zawal dan Shahrul Fithri)

(Kak Fiza bersama suaminya turut serta dalam Kejohanan ini,abg Man tu merangkap pengurus)

(ni baru pusingan awal....)

(sijil penyertaan)

p/s: menang atau kalah mrupakan adat pertandingan..yang penting kita beramal..

Tiada ulasan:

Sulami Kasih

 Alhamdulillah,14 Oktober 2023 yang lalu,merupakan 1 kenangan yang terindah buat aku. 1 penghormatan dan penghargaan buat diri aku atas sega...