Sabtu, 18 Julai 2009

ALHAMDULILLAH..BERJAYA

Hari ni berdebar-debar juga rasanya..jadi ke?ramai orang ke?Macam-macam persoalan yang timbul..Namun aku tawakal kepada Allah..mudah-mudahan apa yang dirancang berjalan seperti yang ku harapkan..

Akhirnya

ALHAMDULILLAH..BERJAYA..

AKU PUAS!!

Setinggi-tinggi penghargaan aku ucapkan buat Jaksa Pendamai Kuala Langat serta pihak IPPD Kuala Langat kerana merealisasikan impian aku selama ini.Kerjasama yang diberikan amat aku berpuas hati.Tak lupa juga buat teman yang menyokong aku selama ini..Biarlah aku tak beri ucapan..biarlah aku tak keluar paper..semua tu tak penting,bagi aku biarlah aku dibelakang tabir sahaja..biarlah jika ada orang lain akui yang dia yang lakukan..aku tak kisah..namun Allah tahu apa yang aku buat..Penat?Memang penat..dari awal lagi dah penat..baik dari segi kertas kerja mahupun perlaksanaannya..bukan berbayar pun..fi sa bi lillah..Kepada ahli keluarga mahupun teman yang hadir,aku ucapkan jutaan terima kasih..kerana menyokong kerjaya amal aku ini...

(kenangan terindah ku abadikan bersama puteraku ini)

(JP Kuala Langat serta teman-temanku yang menyokongku)

(tidak ketinggalan juga Kopral Rosdi dari IPPD Kuala Langat yang banyak bantu aku)

(Masih baru lagi ni....)

(antara aksi yang menarik..syabas!)

(kenangan bersama Jugra Bikers)

(Sempurnalah sudah..Dato KP Selangor sedang menurunkan tandatangan sebagai tanda rasminya majlis sambil diperhatikan oleh Tuan KP Kuala Langat)

akhir kata TERIMA KASIH ku ucapkan..

5 ulasan:

Fadhlah berkata...

ye haaaaaaa...idup zawal

zai berkata...

Tahniah Zawal krn dah dapat pangkat baru ..semoga akan semakin bertambah orang mcm zawal kat dunia nie..

zawal berkata...

Salam,
Kepada Fadlah dan Kak Zai,
TERIMA KASIH KU UCAPKAN...HANYA INSAN YANG TAHU SAHAJA TAHU AKAN MENILAIKANNYA..TERIMA KASIH SEKALI LAGI

Fadhlah berkata...

HANYA INSAN YANG TAHU SAHAJA TAHU AKAN MENILAIKANNYA----->aku paham,nak tolong sound tak?

zawal berkata...

Fadhlah,terima kasih..tak payah sound2 le..Allah tahu...ok..tq beri sokongan kepada aku selama ini.Moga persahabatan ini abadi.

JUGA TOLONG KLIK KAT SINI